Specter 700 V2 NME kit
Popis produktu:
Specter 700 V2 NME (Nick Maxwell Edition) představuje speciální verzi špičkového flybarless vrtulníku třídy 700 přinášející řadu unikátních vylepšení oproti výchozímu modelu Specter 700 V2. Modifikace zahrnují zesílené hlavy nosného a vyrovnávacího rotoru z vysokopevnostního duralu 7075, 1:1 geometrii cykliky k rotorové hlavě usnadňující nastavování a zlepšující průběh ovládání cykliky, kónickou hřídel a náboj vyrovnávacího rotoru zlepšující jeho symetrii a vyvážení, rychloupínací koncovku táhla bočení nevyžadující použití lepidla, zesílený podvozek, a unikátní kabinu ve žluto-modro-stříbrném NME stylu. Všechny změny byly vedeny snahou o zvýšení výkonů výchozího modelu a usnadnění obsluhy a nastavování vrtulníku.
Specter 700 V2 NME dovoluje instalaci široké škály motorů a elektroniky, takže rovnou z krabice nebo s použitím tuningových dílů snadno vyhoví požadavkům ostřílených 3D pilotů a umožňuje použít jejich nejoblíbenější a důkladně prověřené vybavení.
Specter 700 V2 zavádí novou o 10 m sníženou rotorovou hlavu z vysokopevnostního leteckého duralu 7075 zlepšující rozložení hmotnosti ve svislé ose a dovolující lepší soustředění hmoty blíže k těžišti ve středu draku. Kompaktní charakter hlavy pomáhá dodat ještě více živosti pro piloty, kteří chtějí mít model s úžasnou odezvou na řízení. I při těchto úpravách hlava stále využívá dvouřadá kuličková ložiska s kosoúhlým stykem zajišťující velmi vysokou životnost.
Ocasní nosník je tvořen tuhou uhlíkovou trubkou o průměru 32 mm nevyžadující dodatečné vzpěry a zajišťující přesné ovládání ocasu. Táhlo ovládání vyrovnávacího rotoru je umístěno na horní straně ocasního nosníku, což spolu s uložením serva bočení pohromadě se servy cykliky přispívá k soustředění hmoty vrtulníku co nejblíže těžišti. Vyrovnávací rotor je poháněn prostřednictvím 8 mm širokého ozubeného řemínku, což je zárukou dlouhé životnosti.
Oproti starším provedením Specteru 700 byl zvětšen průměr převodového kola stálého náhonu vyrovnávacího rotoru (100 zubů) a ocasní řemenice (20-21 zubů), což zvětšuje rádius ohnutí ozubeného řemínku a snižuje tak jeho tření a zvyšuje jeho životnost. Uhlíkový svislý stabilizátor je extrémně lehký pro maximální snížení hmotnosti a s tím související setrvačnosti ocasu.
Rám vrtulníku je tvořen uhlíkovými bočnicemi, kompozitovými a duralovými příčkami. Umožňuje zasouvání pohonného akumulátoru zezadu, takže jeho výměnu lze provádět bez nutnosti nejprve sejmout kabinu. Lože pro flybarless řídící jednotku je umístěno v přední části modelu, což usnadňuje zapojování palubní elektroniky a omezuje vibrace přenášené do gyra.
Podvozek je nyní širší a nižší pro větší stabilitu při vzletu a přistání s robustními 15 mm nohami - ty je možno zaměnit za tuningové 18 mm, pokud potřebujete něco skoro nezničitelného.
Charakteristika Specteru 700 V2 NME:
- Flybarless rotorová hlava
- CCPM deska cykliky 120°
- Celokovová rotorová hlava z duralu 7075
- Tuhý rám s uhlíkovými bočnicemi
- Extra tuhý ocasní nosník z 32 mm uhlíkové trubky
- Možnost použití pastorků pro hřídele motorů s průměrem 6 mm s 10-13 zuby (ve stavebnici 11 zubů)
- Hlavní převodové kolo 106 zubů, kolo stálého náhonu vyrovnávacího rotoru 100 zubů, ocasní řemenice 21 zubů (tuningová 20 zubů)
- Umožňuje použití rotorových listů 690-720 mm
- Náhon vyrovnávacího rotoru 8 mm ozubeným řemínkem
- Umožňuje použití listů vyrovnávacího rotoru 105-116 mm
- Možnost zasouvání akumulátorů lože zepředu nebo zezadu
- Elegantní sportovní kabina
- Odolný široký kompozitový podvozek
Doporučené listy nosného rotoru: uhlíkové 690-720 mm.
Doporučené listy vyrovnávacího rotoru: uhlíkové 105-116 mm.
Doporučená RC souprava: počítačová min. 6 kanálů s heli programem.
Doporučená serva cykliky: Velikost standard - např. MKS HBL850, HBL960, HBL950, KAVAN GO-1180MG.
Doporučené servo bočení/ocasního rotoru: Velikost standard - např. MKS HBL880, HBL990, HBL980, KAVAN GO-11T80MG.
Flybarless řídící jednotka: např. Futaba CGY760R, CGY755, Bavarian Demon BD 3X, BD AXON apod.
Vhodný motor: Střídavý motor s rotačním pláštěm řady 4525-4530 (průměr statoru 45 mm) s 500-550KV s délkou volné hřídele 20-55 mm pro 12S LiPo. Pro sportovní létání např. Sunnysky M4526R 540KV, pro extrémní 3D létání Sunnysky M4530R 518KV.
Vhodný regulátor pro sportovní létání: Střídavý pro vrtulníky 130-150A, např. Hobbywing Platinum PRO 130A-HV V4, Platinum PRO 130A-HV Opto V4 apod.
Vhodný regulátor pro 3D a extrémní 3D létání: Střídavý HV (Opto) pro vrtulníky 200-300A, např. Hobbywing Platinum 260A-HV OPTO V5.
Pohonný akumulátor: 12S (2x 6S) LiPo 4500-5200 mAh min. 60C nebo 14S (2x 7S) 4000-5500 mAh min. 60C (rozměry prostoru pro akumulátor 380x68x70 mm).
Stavebnice obsahuje: Kompletní díly mechaniky vrtulníku, ale bez listů nosného a vyrovnávacího rotoru, motoru a elektroniky, návod ke stavbě.
Délka trupu [mm] | 1383 |
Šířka [mm] | 217 |
Výška [mm] | 351 |
Hmotnost (mechaniky) [g] | 2060 |
Hmotnost (letová) [g] | 4900 - 5300 |
Ovládané funkce | M,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro |
Náročnost stavby | S2,S3 |
Náročnost pilotáže | P3,P4 |