PH147 Piper J-3 Cub 2150mm ARF - Poškozený trup

PH147 Piper J-3 Cub 2150mm ARF - Poškozený trup
Kód: VL4ST16166

Množství na skladě 1
Aktualizace skladu 15.11.2024 04:12
Dostupnost do 3 dnů

Cena s DPH 9 490 Kč
Cena bez DPH 7 843 Kč

EAN 9890100018699
Výrobce PHOENIX MODEL



Doprava
ČP-Balík, pouze pro zboží do délky 1m0 Kč
Nadrozměrné zboží nad 1m délka420 Kč
Osobní odběr0 Kč

Popis produktu:

Polomaketa legendárního amerického sportovního letadla o rozpětí 2150mm pro dvoutakty 7,5-8,5 ccm, čtyřtakty 8-10 ccm nebo elektromotor třídy AXI 4120. Konstrukční trup a nosné plochy potažené Oracoverem. Ovládaná křidélka, směrovka, výškovka.

Model je nový, v kompletním balení. Přepravou byla poškozena část trupu u kabiny - Prasklý sloupek, plexisklo a naprasklá vnitřní přepážka v trupu (viz přiložené fotografie).

Bližší informace o původním produktu:

To, co pro automobilovou dopravu představoval Ford T, pro sportovní letectví představuje Piper J-3 Cub. Samozřejmě je tu zásadní rozdíl: Mr. Ford říkával: "Ford T můžete mít v jakékoliv barvě, pokud je to černá.", zatímco motto Mr. Pipera bylo: "Piper Cub můžete mít v jakékoliv barvě, pokud je to žlutá." Od roku 1937 do vstupu USA do války se vyrobilo přes 3000 kusů J-3, s příchodem vojenských objednávek, pro něž bylo nutné žlutou zaměnit za olivovou, se tempo výroby zvýšilo na jeden L-4 Grasshoper (jak znělo armádní označení) každých 20 minut.

Polomaketa legendárního amerického sportovního hornoplošníku klasické celobalsové konstrukce pro pohon dvoudobým motorem 7,5-10 ccm, čtyřtaktem 8-12 ccm nebo elektromotorem třídy AXI 4120 pro mírně pokročilé piloty.

Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru. Spalovací motor se montuje na stavitelné plastové lože ukotvené na překližkovou motorovou přepážku, jež je součástí pevného skříňového "jádra" trupu. V něm je také vytvořen prostor pro palivovou nádrž. Pro instalaci elektromotoru v zadní montáži je ve stavebnici dodávána přídavná motorová přepážka s distančními sloupky. Kabina je maketově vybavená, přístupná je otvíracími dveřmi. Serva směrovky, výškovky a plynu se nacházejí na dně kabiny v prostoru přístupném díky odnímatelnému krytu na spodku trupu. další kryty na spodní části přídě slouží přístupový otvor pro uložení pohonného akumulátoru. Kormidla jsou ovládána pomocí lanovodů s robustními drátovými táhly.

Dvoudílné křídlo s profilem Clark-Y má klasickou konstrukci s tuhým potahem torzní skříně. Poloviny křídla se nasouvají z boku na trubkovou duralovou spojku a zajišťují šrouby. Vzpěry křídla se upevňují šrouby. Křidélka jsou ovládána nezávisle dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly.

Ocasní plochy jsou klasické celobalsové konstrukce.

Podvozek s řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou má duralové hlavní nohy.

Model je potažen nažehlovací fólií Oracover

Pro ovládání modelu budete potřebovat aspoň čtyřkanálovou RC soupravu; ideální je aspoň pětikanálová počítačová RC souprava umožňující nezávislé ovládání křidélek. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 3-5 kg.cm, pro ocasní plochy použijte raději silnější 5-7 kg.cm serva.

Stavebnice obsahuje: postavený a potažený trup, nastříkaný laminátový kryt motoru, hotové vzpěry křídel, postavená a potažená křídla a ocasní plochy, duralový podvozek, sadu příslušenství, kola, samolepky a obrázkový návod



Upozornění

Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů

Rozpětí [mm]2150
Délka [mm]1375
Plocha křídla [dm2]69.6
Hmotnost [g]3600 - 4000
Ovládané funkceS,V,K(2),M
Náročnost stavbyS2
Náročnost pilotážeP2,P3
Rozpětí [mm]2150
Délka [mm]1375
Plocha křídla [dm2]69.6
Hmotnost [g]3600 - 4000
Ovládané funkceS,V,K(2),M
Náročnost stavbyS2
Náročnost pilotážeP2,P3

Doporučený pohon a RC vybavení:

Sport 2TAkro 2TSport 4TAkro 4T
MotorASP S46AASP S61AASP FS-61ARASP FS-70AR
VrtuleMA 11x6"MA 12x6"MA 12x6" S-2MA 13x6" S-2
Nádrž (ccm)200-300250-350250-300300-350
Serva3x HS-422 nebo HS-430BH (K, M), 2x HS-645MG (S, V)
RC soupravamin. 4 kanály

Doporučený pohon a RC vybavení elektrolet:

Trenér FOXYAkro FOXYAkro AXI
MotorFOXY C3530-700FOXY C3530-550AXI 4120/18 V2
RegulátorCombo FOXY R-85 OptoCombo FOXY R-85 OptoFLYFUN-80A-6S-V5
AkumulátorFOXY G2 22,2 V 5000 mAh
VrtuleAPC 12x6EFOXY 14x8EFOXY 14x8E
Serva3x HS-422 nebo HS-430BH (K, M), 2x HS-645MG (S, V)
RC soupravamin. 4 kanály
0/4 rating1/4 rating2/4 rating3/4 rating4/4 rating 0×
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.