65” Turbo Duster - Červená/Bílá 1,65m

65” Turbo Duster - Červená/Bílá 1,65m
Kód: L324R

Aktualizace skladu 15.11.2024 04:03
Dostupnost na dotaz

Cena s DPH 7 490 Kč
Cena bez DPH 6 190 Kč

EAN 8596450067516
Výrobce Legacy Aviation


Momentálně nelze objednat

Doprava
ČP-Balík, pouze pro zboží do délky 1m0 Kč
Nadrozměrné zboží nad 1m délka420 Kč
Osobní odběr0 Kč

Popis produktu:

ARF stavebnice polomakety inspirované letounem Air Tractor o rozpětí 1 651 mm, určená pro pohon elektromotorem. Velmi lehká konstrukční stavba, mnoho uhlíkových dílů. Model zvládající 3D akrobacii.

Vysokovýkonný 3D práškovací model Extreme Flight z řady Legacy Aviation je lahůdka pro každého příznivce divoké akrobacie, který chce létat s něčím docela jiným, než jsou extry, jaky, mx-ka nebo edge, které má každý. Pětašedesátipalcový Turbo Duster je inspirován tvary klasických zemědělských strojů jako je Cessna 188 Agwagon nebo Piper Pawnee; přitom je konstruován podobně a pro stejnou pohonnou jednotku jako řada 60 modelů Extreme Flight. Výsledkem je robustní model schopný zvládat aerodynamické zatížení v širokém rozsahu, který je ale dostatečně lehký pro 3D akrobacii. K tomu navíc díky ovládaným vztlakovým klapkám přidává celou škálu obratů maketových obratů při nízké rychlosti v malé výšce. Turbo Duster můžete prohánět energickými akrobatickými manévry, stejně jako s ním můžete létat klidně a pokojně jako se sportovní maketou.

Sportovní model ve stylu amerických zemědělských letadel pro pohon střídavým elektromotorem Torque 4016T/500 pro zkušené piloty pro létání klasické maketové i extrémní 3D akrobacie.

Trup modelu je klasické konstrukce z překližkových a balsových laserem vyřezávaných dílů s kompozitovými výztuhami s odnímatelným laminátovým motorovým krytem a odnímatelnou horní částí trupu s kabinou pro dokonalý přístup k pohonnému systému a RC vybavení. Motor se upevňuje v zadní montáži na překližkové krabicové lože.

Dvoudílné křídlo se souměrným profilem (poloviny se nasouvají z boku na uhlíkovou trubkovou spojku a zajišťují šrouby) je rovněž klasické celobalsové konstrukce. Křidélka a vztlakové klapky s velkou plochou jsou ovládány vždy 2 nezávislými servy.

Ocasní plochy jsou lehké celobalsové konstrukce; VOP je jednodílná se stabilizátorem vlepeným do trupu. Výškovka i směrovka je ovládána servy uloženými v ocasní části trupu s krátkými přímými táhly. Celý model je potažen nažehlovací fólií ULTRACOTE (to je obchodní značka používaná v USA pro dobře známé fólie Oracover).

Podvozek je ostruhového typu s uhlíkovými hlavními nohami, lehkými koly a drátovou ostruhou s uhlíkovou konzolí spřaženou se směrovkou.

Pro pohon budete potřebovat střídavý elektromotor Torque 4016T/500 či FOXY G2 C3530-570 s 80-90 A regulátorem otáček napájený ze 6S LiPo akumulátoru 3300-4000 mAh se zatížitelností aspoň 40C.

Pro ovládání modelu vyhoví nejméně sedmikanálová počítačová RC souprava možnost naprogramování dvojích a exponenciálních výchylek ve správné velikosti je pro létání akrobacie klasické maketové i extrémní 3D zásadní.

Serva vyhoví rychlá a silná v mini velikosti např. Hitec HS-5245MG, HS-7245MH apod.

Stavebnice obsahuje: nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkaný laminátový motorový kryt, kompletní sadu příslušenství, uhlíkový podvozek, ostruhu, lehká kola a návod.



Upozornění

Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů

Rozpětí [mm]1651
Délka [mm]1397
Hmotnost [g]2750 - 2900
Plocha křídla [dm2]48.19
Ovládané funkceS,V,K(2),M,F(2)
Náročnost stavbyS1,S2
Náročnost pilotážeP3,P4
0/4 rating1/4 rating2/4 rating3/4 rating4/4 rating 0×
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.