125” Extra 300 V4 Plus - Oranžová/Bílá 3,35m

125” Extra 300 V4 Plus - Oranžová/Bílá 3,35m
Kód: A123V4P2OW

Množství na skladě 1
Aktualizace skladu 15.11.2024 04:03
Dostupnost do 3 dnů

Cena s DPH 59 990 Kč
Cena bez DPH 49 579 Kč

EAN 8596450067387
Výrobce ExtremeFlight



Doprava
ČP-Balík, pouze pro zboží do délky 1m0 Kč
Nadrozměrné zboží nad 1m délka0 Kč
Osobní odběr0 Kč

Popis produktu:

Momentálně nedostupné u výrobce, možné inovování a výroba v roce 2025. ARF stavebnice 3D akrobatického speciálu o rozpětí 3 353 mm, určená pro pohon benzinovým motorem o obsahu 180ccm nebo elektromotorem. Velmi lehká konstrukční stavba, mnoho uhlíkových dílů. Verze V4 nemá zakrytý "tunel" pro tlumiče. Varianta pro dvouválcové motory.

Akrobatické modely Extreme Flight jsou volně založeny na skutečných letounech, přičemž konstruktér si dovolil řadu úprav, aby vznikl model s unikátním vzhledem i letovými výkony. Označení EXP nijak nesouvisí se skutečným letadlem, ale je zkratkou slov Experimental Progressive (Experimentální, Progresívní). Toto označení bylo zvoleno vzhledem k tomu, že modely Extreme Flight využívají několik pokročilých konstrukčních a aerodynamických konceptů. V lehké konstrukci, jejímž základem jsou balsové a překližkové díly, se štědře a na těch správných místech - používají materiály z uhlíkových a skelných kompozitů pro dosažení vysoké pevnosti a tuhosti draku při minimální hmotnosti. Výsledkem je robustní model schopný zvládat aerodynamické zatížení v širokém rozsahu, který je ale dostatečně lehký pro dosažení vysokých výkonů.

Perfektně nastříkaný laminátový motorový kryt a aerodynamické kryty kol i možnost vybírat z více barevných schémat potahu nažehlovací fólií ULTRACOTE (=Oracover) s vysokou viditelností vám poskytnou model, na který budete na letišti právem pyšní. Kombinace všech těchto moderních prvků vytváří model, který posunuje hranice možností moderního akrobatického létání. Modely Extreme Flight vynikají ve všech režimech moderní letecké akrobacie včetně pomalé 3D akrobacie v malé výšce, rychlé a agresívní extrémní akrobacie i klasické přesné akrobacie.


Sportovní polomaketa akrobatického letadla verze 4 pro pohon benzínovým motorem 180 ccm pro zkušené piloty pro létání klasické přesné i extrémní 3D akrobacie.

V4 Plus přináší kromě již známé konstrukce z překližky přelaminovanou uhlíkovou tkaninou známou z předchozích verzí také hliníkový rychloupínací systém pro křídla, kabinu a výšková kormidla. Model tak můžete na letišti složit během pár minut bez použití nářadí.

Trup modelu je klasické konstrukce z překližkových a balsových laserem vyřezávaných dílů s kompozitovými výztuhami s odnímatelným laminátovým motorovým krytem a odnímatelnou horní částí trupu s kabinou pro dokonalý přístup k pohonnému systému a RC vybavení. Motor se upevňuje v zadní montáži na překližkové krabicové lože.

Dvoudílné křídlo se souměrným profilem (poloviny se nasouvají z boku na uhlíkovou trubkovou spojku) je rovněž klasické konstrukce s celobalsovým tuhým potahem. Křidélka s velkou plochou jsou ovládána 2 páry nebo trojicemi serv.

Ocasní plochy jsou lehké celobalsové konstrukce, VOP je dvoudílná s polovinami stabilizátoru nasouvanými na uhlíkovou trubku. Poloviny výškovky jsou ovládány servy uloženými ve vodorovném stabilizátoru s krátkými přímými táhly. Směrovku můžete ovládat buď jedním nebo dvěma servy standardní velikosti uloženými v ocase (výhodnější pro dosažení správné polohy těžiště při použití sériových expanzních tlumičů), nebo lankovými náhony 1-2 servy uloženými v prostoru kabiny (výhodnější pro dosažení správné polohy těžiště při použití laděných tlumičů). Celý model je potažen nažehlovací fólií ULTRACOTE (to je obchodní značka používaná v USA pro dobře známé fólie Oracover).

Podvozek je ostruhového typu s uhlíkovými hlavními nohami, koly s laminátovými kryty a drátovou ostruhou s uhlíkovou konzolí spřaženou se směrovkou.

Pro pohon budete potřebovat dvouválcový benzínový motor 180 ccm (např. GP-178).

Pro ovládání modelu vyhoví nejméně devítikanálová počítačová RC souprava možnost přesného nastavení párových serv a naprogramování dvojích a exponenciálních výchylek ve správné velikosti je pro létání akrobacie klasické přesné i extrémní 3D zásadní.

Serva vyhoví rychlá a velmi silná ve standardní velikosti např. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW nebo HSB-9381TH a jedno standardní servo pro ovládání plynu.

Stavebnice obsahuje: nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkaný laminátový motorový kryt, kompletní sadu příslušenství, uhlíkový podvozek, ostruhu, kola a návod.


Rozměry a hmotnost přepravních boxů:

Trup: 255x66x54cm ; 20kg

Křídla: 153x80x20cm ; 6,8kg

Motorový kryt: 48x46,5x43cm ; 3,1kg




Upozornění

Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů

Rozpětí [mm]3175 - 3353
Délka [mm]3116
Hmotnost [g]18600 - 20000
Plocha křídla [dm2]176.9 - 181.2
Ovládané funkceS,V(2),K(2),M
Náročnost stavbyS2
Náročnost pilotážeP4
0/4 rating1/4 rating2/4 rating3/4 rating4/4 rating 0×
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.